Խաչ վերին շերտի վրա



      Անցնենք վերջին շերտին։ Մի շտապեք, սա դեռ ամենը չէ։ Վերջին շերտը ամբողջությամբ հավաքելու համար պետք է անցնել 4 քայլ, իսկ ալգորիթմերի մինիմալ քանակությունը, որ պետք է հիշել ֊ 5 է։ Դա պայմանավորված է նրանով, որ ինչքան մոտենում ենք ավարտին, այնքան ավելի քիչ մասնիկներ են մնում, որոնց կարող ենք խառնել։ Վերջին շերտը հավաքելու ընթացում առաջին երկու շերտը չենք խառնում կամ խառնում ենք ժամանակավորապես։

Հիշեցնեմ, որ դեղին մակերեսը միշտ գտնվում է վերևում։ Բոլոր նկարներում պատկերված է կուբիկը վերևից։ Նկարի ստորին մասը համապատասխանում է ֆրոնտալ, իսկ վերնը՝ հետին նիստին։

Վերջն շերտը դեղինն է, և պետք է հավաքենք դեղին խաչ վերին նիստի վրա։ Հնարավոր է 4 տարբերակ՝
Նկար Ալգորիթմ Նկարագիր

-
Այս դեպքում ձեր բախտը բերել է, ոչինչ չեք անում և անցնում եք հաջորդ քայլին։
Ֆ Վ Ա Վ՛ Ա՛ Ֆ՛
F U R U' R' F'
Ф В П В’ П’ Ф’
«Անկյուն»․ հավաքված են կողք գտնվող երկու դեղին գույն պարունակող մասնիկ։ Պտտեք կուբիկը ձերքերում այնպես, որ վերևց նայելիս այն լինի ճիշտ այնպես ինչպես պատկերված է նկարում։ Կատարում ենք ալգորիթմը, ստանում ենք խաչ և անցնում ենք հաջորդ քայլին։
Ֆ Ա Վ Ա՛ Վ՛ Ֆ՛
F R U R' U' F'
Ф П В П’ В’ Ф’
«Փայտիկ»․ հավաքված են իրար դեմ դիմաց գտնվող երկու դեղին գույն պարունակող կողային մասնիկ։
երկուսից մեկը և կստանանք 2-րդ կամ 3֊րդ դիրքը

Այս փուլում պետք չէ ուշադրություն դարձնել վերին նիստի անկյունային մասնիկներին։ Նրանց կտեղադրենք հաջորդ փուլում։


դեղին «գլխարկ» վերին նիստի վրա



Այս փուլում պետք է հավաքենք դեղին մակերեսը ամբողջությամբ։ Եվ, բնականաբար, չխախտելող առաջին երկու շերտերը։

Այստեղ տարբերակները 8 են, եթե հաշվենք ալգորիթմերը ամեն տարբերակի համար, ապա պետք կլինի հիշել 7 ալգորիթմ։
Կա այլ տարբերակ, որի դեպքում պետք է հիշել ընդամենը մեկ ալգորիթմ։ Այն կներկայացնեմ այս էջի վերջում։

Ուշադրություն դարձրեք նկարներին։ Կուբիկը պատկերված է վերևից, իսկ ալգորիթմերը պետք է կատարել դեղին մակերեսը վերևում դիրքով։ Նաև ուշադրություն դարձրեք գծիկներին, որոնք դրված են կուբիկի քառակուսուց դուրս։ Նրանք ցույց են տալիս մասնիկների ուղահայաց նիստերում գտնվող դեղին մակերեսները։ Նրանք դիրքը շա՛տ կարևոր է։

Նկար Ալգորիթմ Նկարագիր

-
Այս դեպքում ձեր բախտը բերել է, ոչինչ չեք անում և անցնում եք հաջորդ քայլին։
Ա2 Ն Ա՛ Վ2 Ա Ն՛ Ա՛ Վ2 Ա՛
R2 D R' U2 R D' R' U2 R'
П2 Н П' В2 П Н' П' В2 П'
«Աչքեր» ֊ անհարմարություններ կարող է առաջացնել ներգևի շերտի պտույտների պատճառով, սկայն լավ վարժվելու դեպքում այն բավականին արագ ալգորիթմ է։
Ա՛ Ֆ՛ Ձ Ֆ Ա Ֆ՛ Ձ՛ Ֆ
R' F' L F R F' L' F
П’ Ф’ Л Ф П Ф’ Л’ Ф
«Ակաջներ» ֊ հեշտ կարելի է սովորել հաջորդ ալգորիթմի հետ։
Ա՛ Ֆ՛ Ձ՛ Ֆ Ա Ֆ՛ Ձ Ֆ
R' F' L' F R F' L F
П’ Ф’ Л’ Ф П Ф’ Л Ф
Ա Վ Ա՛ Վ Ա Վ2 Ա՛
R U R' U R U2 R'
П В П’ В П В2 П’
«Ձկնիկ» ֊ բավականին արագ ալգորիթմ։
Ա Վ2 Ա՛ Վ՛ Ա Վ՛ Ա՛
R U2 R' U' R U' R'
П В2 П’ В’ П В’ П’
Շատ արագ ալգորիթմ։ Լավ կուբիկի վրա այն կարելի է կատարել վայրկյանից էլ քիչ ժամանակում։ Հարմար կլինի այն հիշել նախորդի հետ, քանի որ սա նույն ալգորիթմն է քայլերը հակառակ։
Ա Վ2 Ա2 Վ՛ Ա2 Վ՛ Ա2 Վ2 Ա
R U2 R2 U' R2 U' R2 U2 R
П В2 П2 В’ П2 В’ П2 В2 П
«Ուղղաթիռ» ֊ շատ հեշտ կարելի է վարժվել։
Ֆ (Ա Վ Ա՛ Վ՛)X3 Ֆ՛
F (R U R' U')X3 F'
Ф (П В П’ В’)x3 Ф’
X3֊ը նշանակում է, որ (Ա Վ Ա՛ Վ՛) պետք է կատարել 3 անգամ։ Չնայած որ քայլերի քանակը շատ է ստացվում այն բավականին արագ և հեշտ հիշվող ալգորիթմ է։
Ալտերնատիվ ալգորիթմ՝
Ա2 Վ Ա՛ Վ՛ Ա Վ Ա՛ Վ՛ Ա Վ՛ Ա՛ (R U2 R' U' R U R' U' R U' R'; П В2 П' В' П В П' В' П В' П')


Նրանց համար, ովքեր կարծում են, որ 7 ալգորիթմ հիշելը շատ է, կա Ալտերնատիվ տարբերակ։

Խաչը հավաքելուց հետո ստացվում են վերը նշված 8 տարբերակները։ Նրանցից մեզ պետք է հիշել միայն «ձկնիկ» կոչված ալգորիթմը իր երկու տարբերակներով (հայելային)։

Ա Վ՛ Ձ՛ Վ Ա՛ Վ՛ Ձ
R U' L' U R' U' L
П В' Л' В П' В' Л
Բավականին արագ ալգորիթմ։ Նշանակենք նրան «Ա» տառով։
Ձ՛ Վ Ա Վ՛ Ձ Վ Ա՛
L' U R U' L U R'
Л' В П В' Л В П'
Նախորդի հայելային տարբերակը։ Նշանակենք նրան «Բ» տառով։


Իսկ մնացած տարբերակների դեպքում կատարվում է «ձկնիկ» ալգորիթմերից մեկը, որը կատարելուց հետո ստացվում է «ձկնիկ», որն էլ համապատասխան ալգորիթմով լուծում ենք։



Քայլ IV։ 3.2 շերտ -->